Nejčastější typy reklam na internetu

Aby firma mohla prosperovat, potřebuje nejen kvalitní služby, případně výrobky, ale také být vidět. A k tomu slouží reklama. Díky tomu jsme dnes a denně neustále bombardování různými propagačními sděleními. V současnosti je to standardem nejen v televizi nebo rádiu, ale také u silnic ve formě billboardů a samozřejmě už dávno i na internetu. Vzhledem k tomu, že celosvětovou síť využívá čím dál tím více lidí, používají stále více firem k tomu, aby se zviditelnily. To je na jednu stranu dobře, na druhou už méně. Některé reklamy jsou totiž kvalitní, jiné nestojí za moc. Ale ani jednomu druhu se nevyhnete. A jak se vůbec reklama na internetu dělí ?
připojení k síti

1. Textová – asi nejčastější typ reklamy, a to nejen na internetu. Na ploše několika málo řádků lze říci skutečně hodně a dokázat tak nalákat potencionální zákazníky. Žel, většina textové reklamy za moc nestojí. Důvod je jednoduchý – dělají ji amatéři. Mnoha podnikatelům se nechce platit za profesionální copywritery, kteří umí svými texty nalákat.

2. Bannery – druhý nejpoužívanější typ reklamy. Bannery jsou v podstatě takovou virtuální obdobou tradičních billboardů. Jedná se o grafické poutače, jejichž kvalita se odlišuje kus od kusu. Některé jsou dobré a člověk má kolikrát chuť na ně kliknout, jiné za moc nestojí. Narazit na ně můžete prakticky všude. Běžně se používají jak na zpravodajských serverech, tak kupříkladu i na blozích.
veselý podnikatel

3. Emailová – asi nejvíce otravný typ propagace na internetu. Ve většině případů se jedná o spam, o který nikdo nestojí. Jistě, můžete si tento druh reklamy nechat posílat cíleně, například, když chcete být informování o slevách v daném obchodě, ale ve většině případů se jedná o nevyžádanou reklamu, která vás nijak nezajímá a pouze otravuje. Člověk k ní může přijít jako slepý k houslím a zbavovat se spamu není vůbec jednoduché. Některé antivirové programy to umí, ale za pouze za příplatek, a to navíc ne příliš efektivně. Se spamem je tak nutné se prostě smířit. Je to daň za používání elektronické pošty.