Moderní reklama



Reklamní LED tabule už nejsou něco, co by nás nějak zvlášť překvapilo. Najdeme jich spoustu v každém větším obchodní centru, blikají na nás na nádražích, na všech místech, kde je vyšší koncentrace lidí, protože jejich posláním je upozornit na tu kterou věc, která se na obrazovce promítá. LED tabule nemusí být jen reklamní, mohou být i pro dokreslení atmosféry na koncertech či diskotékách. Obrovské festivaly nabízí LED tabule pro návštěvníky, kteří se nedostanou přímo pod pódium a tak mohou sledovat koncert právě na obrovských obrazovkách umístěných v rámci areálu.

výsledkové tabule

Obrovské LED tabule jsou součástí i ve sportovních halách. Z nejvzdálenějších řada je těžké sledovat dění v ringu, který je uprostřed plochy, proto LED tabule zavěšené u stropu uprostřed haly umožňují detailní pohled na zápas. Stejně tak mohou sloužit i jako výsledkové tabule, kde budete moct sledovat aktuální stav při zápasech. Reklamní obrazovka má oproti běžnému billboardu jednoznačnou výhodu a tou je variabilita. Ne každý den, ale každou minutu, ba i vteřinu, se může promítaný obsah změnit a o to jde v reklamě především. Pokud máte firmu, která chce na sebe upoutat reklamou a přitáhnout zákazníky, je takováto obrazovka umístěná na frekventovaném místě tou nejlepší cestou.

výsledkové tabule

Můžete si nechat vytvořit několik téměř výtvarné dílo, které budete promítat a tím zaujmete potencionální zákazníky. Reklamní obrazovku si můžete pořídit i do svého obchodu, do své výlohy. Můžete nabídnout své zboží obrazem už z ulice a věřte tomu, že řada lidí se zajde podívat i dovnitř. A o to přece jde, zaujmout zákazníka a doslova ho dotáhnout do vašeho kamenného obchodu. Pokud kolem výlohy jen projde, protože ho v ní nic nezaujme, ani nebude vědět, o jaký obchod se vlastně jedná. Investice do reklamy? To je investice do LED obrazovek a do poutavé reklamy na nich promítané.

Moderní reklama



Reklamní LED tabule už nejsou něco, co by nás nějak zvlášť překvapilo. Najdeme jich spoustu v každém větším obchodní centru, blikají na nás na nádražích, na všech místech, kde je vyšší koncentrace lidí, protože jejich posláním je upozornit na tu kterou věc, která se na obrazovce promítá. LED tabule nemusí být jen reklamní, mohou být i pro dokreslení atmosféry na koncertech či diskotékách. Obrovské festivaly nabízí LED tabule pro návštěvníky, kteří se nedostanou přímo pod pódium a tak mohou sledovat koncert právě na obrovských obrazovkách umístěných v rámci areálu.

výsledkové tabule

Obrovské LED tabule jsou součástí i ve sportovních halách. Z nejvzdálenějších řada je těžké sledovat dění v ringu, který je uprostřed plochy, proto LED tabule zavěšené u stropu uprostřed haly umožňují detailní pohled na zápas. Stejně tak mohou sloužit i jako výsledkové tabule, kde budete moct sledovat aktuální stav při zápasech. Reklamní obrazovka má oproti běžnému billboardu jednoznačnou výhodu a tou je variabilita. Ne každý den, ale každou minutu, ba i vteřinu, se může promítaný obsah změnit a o to jde v reklamě především. Pokud máte firmu, která chce na sebe upoutat reklamou a přitáhnout zákazníky, je takováto obrazovka umístěná na frekventovaném místě tou nejlepší cestou.

výsledkové tabule

Můžete si nechat vytvořit několik téměř výtvarné dílo, které budete promítat a tím zaujmete potencionální zákazníky. Reklamní obrazovku si můžete pořídit i do svého obchodu, do své výlohy. Můžete nabídnout své zboží obrazem už z ulice a věřte tomu, že řada lidí se zajde podívat i dovnitř. A o to přece jde, zaujmout zákazníka a doslova ho dotáhnout do vašeho kamenného obchodu. Pokud kolem výlohy jen projde, protože ho v ní nic nezaujme, ani nebude vědět, o jaký obchod se vlastně jedná. Investice do reklamy? To je investice do LED obrazovek a do poutavé reklamy na nich promítané.